Skip to content

Osana kehitystyötämme olemme yhtenäistämässä laskutusaikataulutustamme. Aiemmin käytössä olleet 6 ja 12 kuukauden laskutuskaudet jäävät pois käytöstä ja näillä asiakkaillamme laskutuskausi muuttuu kolmeen kuukauteen. Lisäksi kolmen kuukauden laskutuskaudella laskutetut asiakkaat saavat jatkossa laskut aina tammi-, huhti-, heinä- ja lokakuussa.

Asiakkaidemme ei tarvitse tehdä mitään, vaan ne asiakkaat, joilla laskutuskausi muuttuu, siirtyvät automaattisesti uuteen laskutusaikatauluun. Heille toimitetulla laskulla on kerrottu muutoksesta. Jatkossa laskut saapuvat kolmen kuukauden laskutusjaksoissa tammi-, huhti-, heinä- ja lokakuussa. Jos siis saatte syksyn aikana laskun aiemmin kuin odotitte, tämä laskun lyhyempi laskutuskausi johtuu uuteen laskutusaikatauluun siirtymisestä.

Laskutusaikatauluun liittyvissä kysymyksissä asiakkaitamme palvelee asiakaspalvelumme arkisin klo 7.30 – 16.00 puhelinnumerossa 010 5400 ja sähköpostiosoitteissa asiakaspalvelu@remeo.fi ja yritysasiakaspalvelu@remeo.fi.

Takaisin listaukseen
Kysy lisätietoja

Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 7.30 - 16.00 numerossa