Skip to content

Meillä Remeolla viihdytään – lue täältä lisää, miksi!

Joonas Savolainen, työnjohto

Milloin aloitit meillä ja mitä teit aluksi?
Aloitin Remeolla syksyllä 2007 kuljettajan tehtävissä, ehdin olla töissä vajaan vuoden ennen opiskelujani Metropolian ammattikorkeakoulussa. Opiskelujeni ohella jatkoin töitä Remeolla lomilla ja satunnaisesti viikonloppuisin. Koulun jälkeen jatkoin työtä Remeolla ja melko pian pääsin siirtymään kuljettajan tehtävistä työnjohtoon.

Miten toteutat kiertotaloutta eli minkälainen on tyypillinen työpäiväsi?
Tyypillinen työpäiväni kuluu ajojärjestelytehtävien ja tällä hetkellä erilaisten kehitysprojektien merkeissä. Kiertotalous toteutuu, kun ohjataan asiakkaalta kerätyt materiaalit oikeaan jatkokäsittelypaikkaan ja yritetään saada päivittäiset ajot suoritettua mahdollisimman kustannustehokkaasti.

Mitä pidät työssäsi merkittävimpänä?
Ehdottomasti työn, työkalujen ja toiminnan kehittäminen.

Miksi viihdyt Remeolla?
Monipuolisuus, hyvä työilmapiiri ja työkaverit. Töitä on paljon ja tehtäviä laidasta laitaan. Olen mukana monessa kehitysprojektissa, jotka pitävät työpäivät mielenkiintoisina. Pitää osata sovittaa päivittäinen aikataulu työtehtävien ja palavereiden ympärille sopivaksi.

Miten kuvailisit Remeota yrityksenä?
Remeo tarjoaa hyvän työympäristön ja työvälineet. Remeo kuuntelee työntekijöitään ja pyrkii edistämään kiertotaloutta.

Timo Antila, myynti

Milloin aloitit meillä ja mitä teit aluksi?
Työsuhteeni alkoi 1.3.1989 ja siirryin oman yritykseni myynnin yhteydessä SOL Ympäristöpalvelut Oy:lle palveluesimieheksi. SITA Finland Oy:n aikana siirryin aluemyyntipäälliköksi ja tällä hetkellä työskentelen avainasiakastiimissä myyntipäällikkönä.

Miten toteutat kiertotaloutta eli minkälainen on tyypillinen työpäiväsi?
Kaupan ja teollisuuden parissa työskennellessä voi ohjeistaa asiakkaita ja ohjata asiakkailta tulevia materiaalia kierrätettäviksi. Tyypillinen työpäiväni pitää sisällään asiakaskäyntejä, jonka pohjalta tehdään kehitysehdotus ja tarjous huomioiden asiakkaalta tulevat materiaalivirrat.

Mitä pidät työssäsi merkittävimpänä?
Voi työskennellä hyvin itsenäisesti ja kehitystyölle saa yritykseltä täyden tuen.

Miksi viihdyt Remeolla?
Työyhteisö on mukava, alalla tapahtuu koko ajan muutoksia ja kehitystä.

Miten kuvailisit Remeota yrityksenä?
Remeo Oy on vastuunsa tunteva yritys, huolehtii hyvin työturvallisuudesta, kehittyy toiminnallisesti sekä liikevaihdoltaan.

Johanna Järveläinen, asiakaspalvelu

Milloin aloitit meillä ja mitä teit aluksi?
Aloitin 16.9.2013 asiakaspalvelussa. Työtehtävät ovat kyllä muuttuneet paljon alkuajoista.

Miten toteutat kiertotaloutta eli minkälainen on tyypillinen työpäiväsi?
Asiakaspalvelussa on hyvin paljon erilaisia työtehtäviä. Tyypillinen työpäivä sisältää niin asiakkaiden neuvontaa kuin konkreettisia toimia asiakkaiden hyväksi. Päivittäisiin työtehtäviini kuuluu tilausten teko, uusien asiakkaiden perustaminen, laskujen korjaaminen, tarjousten antaminen asiakkaille, asiakkaiden neuvonta ja oikeastaan kaikkea maan ja taivaan väliltä.

Mitä pidät työssäsi merkittävimpänä?
Asiakaspalvelussa yhdistyy koko yrityksen toiminta ja tunnemme tästä syystä Remeon toimintaa hyvin laajasti. Olen saanut näiden 4,5 vuoden aikana tutustua jollain tasolla lähes kaikkien yksiköiden toimintaan. Minusta on hienoa, että saamme tukea yrityksen toimintaa näin laajasti yhdestä paikasta. Työskentelen pienessä toimistossa Lahdessa ja saan joka päivä ”käydä” eri paikoissa ympäri Suomen.

Miksi viihdyt Remeolla?
Minulla on aivan upeat työkaverit ja pidän siitä, että työpäivät ovat erilaisia. Turvan tuntua tuo myös tämän alan kasvu ja Remeon kasvutavoitteet sekä halu kehittyä.

Miten kuvailisit Remeota yrityksenä?
Kasvava yritys jolla on potentiaalia kasvaa isoksi ympäristöalan vaikuttajaksi. Yrityksellä on kova halu kehittyä ja uudistua vastaamaan ympäristöalan kasvavia markkinoita.

Janne Vehmaa, yrityksen johto

Milloin aloitit meillä ja mitä teit aluksi?
Aloitin vuonna 1999 Lappeenrannan yksikönpäällikkönä. Työskentelin välillä muutaman vuoden toisella alalla ja uudelleen aloitin kehitysjohtajana vuonna 2007.

Miten toteutat kiertotaloutta eli minkälainen on tyypillinen työpäiväsi?
Työpäivät ovat hyvin vaihtelevia, mutta on tärkeää pitää asiakkaat tyytyväisenä ja saada kerättyä mahdollisimman paljon puhtaita jätemateriaaleja kierrätykseen. Materiaalien laitoskäsittely ja niiden saaminen jatkojalostukseen on myös oleellinen osa työtäni.

Mitä pidät työssäsi merkittävimpänä?
Ihmisten kanssa työskentelyä – haasteiden ratkaisemista ja uuden kehittämistä.

Miksi viihdyt Remeolla?
Monipuolinen työ toimialalla, joka kehittyy vauhdilla. Olen ollut talon palveluksessa 17 vuotta ja ilmapiiri on ollut aina todella hyvä.

Miten kuvailisit Remeota yrityksenä?
Remeo on palveluhenkinen yritys, joka haluaa kasvaa sekä perinteisessä toiminnassa että uusilla tavoilla.

Kirsi-Marja Frank, myynti

Milloin aloitit meillä ja mitä teit aluksi?
Aloitin vuonna 2015 yritysmyynnissä.

Miten toteutat kiertotaloutta eli minkälainen on tyypillinen työpäiväsi?
Haastan asiakkaitani – nykyisiä ja potentiaalisia – hyödyntämään materiaalien erilliskeräystä kustannusten ja kierrätysasteen kautta.

Mitä pidät työssäsi merkittävimpänä?
Remeon kiertotalousosaaminen hyödynnetään ratkaisuina asiakkaan arjen haasteissa.

Miksi viihdyt Remeolla?
Meillä on mielettömästi monenlaista osaamista ja kokemusta ympäristöhuollon toimivista ratkaisuista ja meillä on hyvä draivi päällä, mikä taitaa välittyä asiakkaillekin päin! Minua inspiroivat innovatiiviset ja kehittämishaluiset työkaverit.

Miten kuvailisit Remeota yrityksenä?
Ks. edellinen kohta.

Kysy lisätietoja

Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 7.45 - 16.15 numerossa