Skip to content

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään valtakunnallisesti kaikissa Remeon palveluihin liittyvissä asioissa.

Tee meille palvelupyyntö:
Kaikki sähköiset asiointilomakkeemme löydät kootusti tästä.

Pyydä meiltä tarjous

Pyydä tarjous jätehuollon kokonaisuudesta tai kartoita lisäpalveluita nykyiseen sopimukseesi.

Täytä lomake

Tee tyhjennystilaus

Sopimusasiakas: Tee kaikki jätehuollon tyhjennystilaukset samalla kertaa.

Täytä lomake

Tee muutos palveluihisi

Muuta tyhjennysväliä, astioiden määrää tai jätehuollon sopimustasi.

Täytä lomake

Asiaa laskutuksesta

Ilmoita laskutusosoitteen- ja yritystietojen muutoksista tai kysy mahdollisista epäselvyyksistä laskuihin liittyen.

Täytä lomake

Jätä palautetta

Jätä meille palautetta.

Täytä lomake

Mietityttääkö jäteastiasi tyhjennysajankohta?
Tarkista jäteastiasi seuraava tyhjennysajankohta täältä.

Yritysasiakaspalvelumme tavoitat puhelimitse:
Arkisin klo 7:30 – 16:00 välisenä aikana numerosta 010 5400.
Puheluhinnat: 8,35snt/puh + 16,69 snt/minuutti. Hinnat sisältävät alv 24 %.

Kiireettömissä asioissa suosittelemme sähköistä asiointia, joka on käytössäsi ympäri vuorokauden. Erityisesti kiireellisissä asioissa suosittelemme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse.