Skip to content

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään valtakunnallisesti kaikissa Remeon palveluihin liittyvissä asioissa.

Tee meille palvelupyyntö:
Kaikki sähköiset asiointilomakkeemme löydät kootusti tästä.

Pyydä meiltä tarjous

Pyydä tarjous jätehuollon kokonaisuudesta tai kartoita lisäpalveluita nykyiseen sopimukseesi.

Täytä lomake

Tee tyhjennystilaus

Tee kaikki jätehuollon tyhjennystilaukset samalla kertaa.

Täytä lomake

Tee muutos palveluihisi

Muuta tyhjennysväliä, astioiden määrää tai jätehuollon sopimustasi.

Täytä lomake

Asiaa laskutuksesta

Ilmoita laskutusosoitteen- ja yritystietojen muutoksista tai kysy mahdollisista epäselvyyksistä laskuihin liittyen.

Täytä lomake

Ota yhteyttä

Jätä palautetta tai yhteydenottopyyntö.

Täytä lomake

Mietityttääkö jäteastiasi tyhjennysajankohta?
Tarkista jäteastiasi seuraava tyhjennysajankohta täältä.

Yritysasiakaspalvelumme tavoitat puhelimitse:
Arkisin klo 7:30 – 16:00 välisenä aikana numerosta 010 5400.
Puheluhinnat: 8,35snt/puh + 16,69 snt/minuutti. Hinnat sisältävät alv 24 %.

Kiireettömissä asioissa suosittelemme sähköistä asiointia, joka on käytössäsi ympäri vuorokauden. Erityisesti kiireellisissä asioissa suosittelemme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse.