Skip to content

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään valtakunnallisesti kaikissa Remeon palveluihin liittyvissä asioissa.

Tee meille palvelupyyntö:
Kaikki sähköiset asiointilomakkeemme löydät kootusti tästä.

Pyydä meiltä tarjous

Pyydä tarjous jätehuollon kokonaisuudesta tai kartoita lisäpalveluita nykyiseen sopimukseesi.

Täytä lomake

Tee tyhjennystilaus

Sopimusasiakas: Tee kaikki jätehuollon tyhjennystilaukset samalla kertaa.

Täytä lomake

Tee muutos palveluihisi

Muuta tyhjennysväliä, astioiden määrää tai jätehuollon sopimustasi.

Täytä lomake

Asiaa laskutuksesta

Ilmoita laskutusosoitteen- ja yritystietojen muutoksista tai kysy mahdollisista epäselvyyksistä laskuihin liittyen.

Täytä lomake

Jätä palautetta

Jätä meille palautetta.

Täytä lomake

Mietityttääkö jäteastiasi tyhjennysajankohta?
Tarkista jäteastiasi seuraava tyhjennysajankohta täältä.

Yritysasiakaspalvelumme poikkeusaikataulu
Yritysasiakaspalvelumme on suljettu perjantaina 10.2.2023. Ammattilaisemme ovat kouluttautumassa. Perjantaina teitä palvelevat tutuissa numeroissa kuluttaja-asiakaspalvelumme asiakasneuvojat. Pahoittelemme teille tästä mahdollisesti aiheutuvaa harmia.

Ennakoithan mikäli tarvitset kiireellisiä tyhjennyksiä. Ei kiireettömissä tapauksissa pyydämme teitä olemaan meihin yhteydessä sähköisten asiointilomakkeiden kautta tai maanantaina 13.2. taas normaalisti puhelimitse.

Yritysasiakaspalvelumme tavoitat puhelimitse:
Arkisin klo 7:00 – 16:00 välisenä aikana numerosta 010 5400.
Puheluhinnat: 8,35snt/puh + 16,69 snt/minuutti. Hinnat sisältävät alv 24 %.

Kiireettömissä asioissa suosittelemme sähköistä asiointia, joka on käytössäsi ympäri vuorokauden. Erityisesti kiireellisissä asioissa suosittelemme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse.