Skip to content

Haemme pääkonttoriimme Vantaalle talousassistenttia vakituiseen työsuhteeseen. Jos sinua kiinnostaa työ talouden ja numeroiden parissa, tämä voi olla sinun paikkasi! Meillä pääset tutustumaan myös kiertotalouteen, sillä rakennamme maailmaa, jossa luonnonvaroja ei hukata.

Talousassistenttina vastaat ostoreskontran hoidosta (ostolaskujen tiliöinti, maksatukset ym.), kirjanpidosta (tositteiden kirjaus, tilien täsmäytys, osallistuminen kuukausikatkoihin ym.) sekä muista monipuolisista toimisto- ja taloushallinnon tehtävistä.

Mitä toivomme sinulta?

Toivomme sinulta tehtävään soveltuvaa kaupallista koulutusta, mahdollisesti sinulla on jo muutaman vuoden kokemus taloushallinnon tehtävistä. Käyttämiämme ohjelmia ovat mm Basware InvoiceReady, NetSuite, JHL, Opus Capita, M-files sekä MS Office – ohjelmat. Toivomme sinulta suomen ja englannin kielen taitoa.

Haluat työskennellä talouden ja numeroiden parissa etkä vierasta rutiinitehtäviäkään. Olet oma-aloitteinen, järjestelmällinen, huolellinen ja positiivinen tiimipelaaja. Talousassistentin tehtävässä pääset osaksi Remeon osaavaa taloustiimiä ja saat mielekkäiden työtehtävien lisäksi myös mukavat työkaverit sekä rennon ja välittömän työilmapiirin.

Mitä tarjoamme sinulle?

Tarjoamme sinulle kilpailukykyisen palkan ja työsuhde-edut sekä mahdollisuuden kehittyä edelleen taloushallinnon osaajana.

Remeo on myös kannustava ja tiivistä yhteistyötä tekevä työyhteisö.

Hae pian!

Hae tehtävää täältä: https://inhunt.fi/inhunt_opportunities/talousassistentti-remeo-oy-86991/ 7.2.2020 klo 16.00 mennessä ja liitä mukaan CV, hakemuksesi ja palkkatoiveesi.

Tehtävää kannattaa hakea nopeasti, sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana.

Lisätietoja tehtävästä antaa InHunt Groupin Senior Headhunter Heini Savio, puh. +358 50 3223283.

 

Takaisin listaukseen
Kysy lisätietoja

Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 7.30 - 16.00 numerossa