Tervetuloa Remeon Asiakaspalveluun
Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään kaikissa Remeon jätehuoltopalveluihin liittyvissä asioissa.
Jos olet Lakeuden EKOn asiakas Limingassa tai Muhoksella, siirry Lakeuden EKOn asiakaspalvelusivulle.
Tee meille palvelupyyntö:
Kaikki sähköiset asiointilomakkeemme löydät kootusti tästä.
Pyydä meiltä tarjous
Pyydä tarjous jätehuollon palveluista.
Täytä lomakeTee tyhjennystilaus
Tee kaikki jätehuollon tyhjennystilaukset samalla kertaa.
Täytä lomakeTee muutos palveluihisi
Muuta tyhjennysväliä, astioiden määrää tai jätehuollon sopimustasi.
Täytä lomakeAsiaa laskutuksesta
Ilmoita laskutusosoitteen- ja osoitetietojen muutoksista tai kysy mahdollisista epäselvyyksistä laskuihin liittyen.
Täytä lomakeOta yhteyttä
Jätä palautetta tai yhteydenottopyyntö.
Täytä lomakeMietityttääkö jäteastiasi tyhjennysajankohta?
Tarkista jäteastiasi seuraava tyhjennysajankohta täältä.
Asiakaspalvelumme tavoitat puhelimitse:
Arkisin klo 8 – 12 välisenä aikana numerosta 010 5400.
Puheluhinnat: 8,35snt/puh + 16,69 snt/minuutti. Hinnat sisältävät alv 24 %.
Jos asiasi koskee olemassa olevan sopimuksen reklamaatiota, palvelemme numerossa 09 – 8562 0680 arkisin klo 8 – 12 välisenä aikana.
Lankaverkosta soitettaessa puhelun hinta on kotimaan kaukopuhelun maksu. Matkapuhelimesta soitettaessa matkapuhelinmaksu.