Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme kulkee mukananne alusta loppuun.

Meillä asiakaspalvelu on palvelun hallintaa, asiakkaan toimintojen helpottamista.

Seuraamme jatkuvasti asiakaspalvelun laatua ja kehitämme toimintaamme joustavammaksi ja ennen kaikkea asiakaslähtöisemmäksi. Toimiva asiakaspalvelu on osa asiakkaan meiltä ostamaa palvelua ja tuotetta.

Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 7.45 - 16.15 numerossa 010 5400*. Tavoitat meidät helposti myös sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu(at)remeo.fi!
 

Puheluhinnat:

Matkapuhelimesta: 0,192 euroa/minuutti
Lankaverkosta: 0,0835 euroa/puhelu + 0,032 euroa/minuutti

Yllä mainitut hinnat sisältävät alv:n 24 %.

* Yksityiset sopimusasiakkaat: kun asiasi koskee jo olemassa olevaa sopimusta (esim. laskutus, reklamaatiot, peruutukset) palvelemme myös numerossa 09-85620680. Puheluhinta on lankaverkosta soitettaessa 09- ja 019 – alueilla paikallispuhelumaksu ja muilta alueilta soitettaessa kotimaan kaukopuhelun maksu. Matkapuhelimesta matkapuhelinmaksu (mpm).

 

Yksityisasiakkaiden laskutus

Voit valita laskutavaksi e-laskun, suoramaksun tai perinteisen paperilaskun. E-lasku säästää sekä kukkaroasi että ympäristöä ja meiltä saat helpot ohjeet sen käyttöönottoon.

Huomioithan, että perinteinen paperilasku sekä suoramaksu kustantavat paperilaskulisänä 2,48 euroa per lasku, sisältäen alv:n 24 %. 

 

Lisää ympäristötietoutta

Tutustu kierrätykseen ja lataa lajitteluohjeita täältä.

 

Lue lisää - siirry ympäristötietopankkiin

 

 

Sitaatti

Sitaatti on Remeon verkkojulkaisu. Julkaisemme ajankohtaisia artikkeleita meitä lähellä olevista aiheista.

Siirry lukemaan

Arvioi sivustomme

* vaadittu kenttä